Virgin Media una dintre cele mai mari companii de comunicatii si divertisment din Marea Britanie a realizat o serie de spoturi de prezentare pentru toate participantele la Euro 2008. Se vorbeste despre fiecare participanta, despre jucatorul emblema al fiecarei echipe dar si despre simbolurile fiecarei tari. Colosseumul este prezentat drept simbolul Italiei, Germania are poarta Brandemburg dar pentru Romania care are atatea simboluri cei de la Virgin Media au ales tiganii ca simbol al tarii noastre. "Simbolurile" Romaniei ,sunt intr-un clip realizat de catre compania britanica, niste tigani grasi , cu niste burti enorme si cu lanturi de aur foarte mari la gat. Compania ofera servicii de internet si are peste 3.4 milioane de abonati. Clipul fost retras pana la urma de pe siteul companiei. Oare cati dintre romani se simt reprezentati de catre niste tigani grasi cu lanturi de aur la gat? Mai jos puteti vizualiza clipul celor de la Virgin Media despre Romania.
joi, 5 iunie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
sper ca atunci cand ai zis "pute-ti viziona" erai ironic. erai, nu?
Trimiteți un comentariu