duminică, 20 aprilie 2008

Rrom Tricolor




Dupa ce PSD a lansat o noua moda in politica, folosirea manelistilor in campania electorala( pana la urma chestia asta atrage voturile tiganilor si manelistilor si ce n-ar face politicienii nostirii pentru voturi?), iata ca acum manelele sunt folosite si in reclame TV.

Marca de ciocolata Rom Tricolor este deja bine cunoscuta datorita reclamelor sale care amintesc intr-o atmosfera comica de trecutul comunist al Romaniei. De data asta reclama lor doreste sa abordeze Romania din prezent si ce s-au gandit? Ca manelele sunt cea ce reprezinta Romania in prezent. Punctul culminant al reclamei il reprezinta aparatia manelistului gras cu burta paroasa care se bucura din plin de manele. Pana la urma reclama e inspirata din realitate: asa oameni gasim peste tot, cand meregem la picnic sau la plaja sunt mici sansele sa nu vedem un manelist cu casetofonul dat la maxim. Pana aici reclama poate fi considerata amuzanta dar ea este incheiata cu motto-ul : " Senzatii tari romanesti". De cand ne identificam noi romanii cu manelele, o muzica tiganeasca? Manlelele nu sunt si nu vor fi niciodata cultura noastra. Faptul ca unii prezinta acest kitch ca ceva specific romanesc arata gradul de tiganizare la care au ajuns unii romani.

Niciun comentariu: